Achtsamkeit: Waldzeit
verantwortlich: Sophia Mayrhofer

Dein Ausgleich in deinem Studium. Gemeinsam gehen wir in die Natur für eine erholsame Pause in der Natur. Mit kleinen kleinen Übungen lernen wir die Natur etwas besser kennen und kommen erholt zurück.

Mitzubringen: Regenfeste Kleidung, Trinken

Treffpunkt: Ostbahnhof

Bei Regen fällt der Workshop aus und wir informieren dich. Bitte schau am Tag des Kurses morgens noch einmal in deine E-Mails.

Dein #betterTUgether Team

Mindfullness: Time in the forest

Your balance in your studies. Together we go out into nature for a relaxing break in the great outdoors. With small exercises we get to know nature a little better and come back relaxed.

Bring along: Rainproof clothing, drink

Meeting point: Ostbahnhof

In case of rain the workshop will be canceled and we will inform you. Please check your emails again in the morning on the day of the course.

Your #betterTUgether team

1281781- #betterTUgetherMi14:30-16:0022.05.Sophia Charlotta Mayrhofer