Unifit: Geräteeinweisung Day-Light Tarif
verantwortlich: Leitung Unifit

Um im Unifit trainieren zu können, muss zuerst ein Kurs zur Einweisung an den Geräten gebucht werden. Der Kurs umfasst zwei Termine á 1,5 Stunden. Dort erklärt dir ein:e Trainer:in des Unifit alles Wissenswerte rund um dein Workout und du erhältst einen individuellen Trainingsplan.

Alle, die ein Interesse am Training im Unifit haben.

Teilnehmen können Studierende und Gäste der TU Darmstadt sowie Gäste des USZ.

Handtuch, Sportkleidung.

Introduction to the Equipment – Daytime Rate

New members are required to attend an introduction course before they can use the gym. The course runs over two 90 minute sessions. The trainers will guide you through the gym, introduce you to the equipment, and put together your own personal workout programme.

All those who want to start training at the Unifit.

This course is for students and staff of TU Darmstadt as well as holders of a guest card.

Towel, sportswear.

4210601- UpdateMo10:00-11:30Unifit25.03.-07.10.Fabian Zwetsch